Sorry

Fullt upp idag. HUr mår ni mina underbara älskingar?

Idag vaknade jag av att bellen plinagde på mig. Senate efter en timma åkte vi till farsta c och små shoppa lite hihi busligt. Efter det så hade jag värsta oturet! Skulle köpa en koffta på stadium så Va det ingen pris lapp på så den dära efterblivna tjejen som jobba där höll på och leta i 1000 år. Aaah när det va klart så skulle vi ta tuben hem och gissa vad? Det står 10 min man baaaaaaaah bejs! Sen när den kom så kom vi till blås ut och toget körde på nån nej vad fan! Så stog och vänta på bussen till gullmars i 3 år sen komm massa taxin och i en av dom fick jag åka med nice!

Aaah det va min jobbiga dag, Kom typ 1 timma försent till min match och vi förlora, Puss nu ska jag ducha har piecis kommit från matchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0