Sorry

Idag va en dag när det va fullt upp och stress... sorry älskingr!

Shasha göllungar hur är det med er?

Idag va jag iskolan... Det va som vanligt alltså trågit. Sen tagga jag hem och sen åkte jag till sickla med mamma,pappa och syster för att hälsa på min mammas kompis som har opererat brösten (silikon) om det stavas så... Min mamma ska göra det typ nästa år heheheheh mamma då! Men men sen efter det tagga vi till elgiganten för att kolla på en ny datta till mio, Vill typ inte ha en vaio har tröttnat på dom nu men jag vet inte vi får seee.... Sen tagga vi till MAX och käka hamburgare mummmsss sen tagga vi hem yey... Just nu kollar jag på idol och är fett trött men pallar inte gå och lägga mig heheheh men men  vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0