Så happy happy happy happy!

Asså åååh, jag är så jävla glad så att det shiklas i koroppen! KOm hem nyss från nacka forum från att hämtat ut min lur... Och så sa pappa aah men vill du ha dendära HTC jag bah men jaaa så klart han bah okej då köper vi den då om du låver mig en grej.. Jag bah aah vaårå? Att du kan ha luren i 1 år jag bah heheh det blir ju svår men okej.. Och när vi skulle köpa den så behövde vi min mammas pr nummer och hon va inte med oss hon va hemma så åkte hem utan en lur :(

Men nu Är jag barn vackt till min syster bara för att min mamma och pappa är på väg till nacka ingen för att köpa luren till mig hihihihihi gölligt. Älskar er mammi and pappi

Okej ursäkta denna inlägg ni kommer inte att fatta något men jag är så glad :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0