Lilla gumman

Sluta snacka skit om min backom min rygg, Jag pallar inte med dig länge växt upp rebecka bondesson. Alla säger att det va dum av mig att jag att säga att jag gillar honnom till dig och dom tycker att du är barnslig att bara bli sur för det... och sen säger dom att det va dumt av mig att skriva det i min blogg för att det bara är mellan oss två! Men vrf får inte jag skriva det i min blogg om du går runt och bablar skit om mig? Jag siger den du lyssna och titta noga becka!

DU ÄR SNYGG OCH SNÄLL OCH BÄST MARCUS! OKEJ?!!! <3

Vill inte ha någonting med dig du är fan en bebis vill inte spendera min dyrbara tid med en bebis som du Är häldre med min 1 åriga syster som inte ens kan prata fata vad sur jag är!Kom till mig när du vill reda ut det istället för att böla gumman lyssna
jag vill reda ut den men det kan jag ju inte efter som att du inte har någon mun att prata med? visst? Du pratar inte enns med mig i skolan då betyder det att du inte har en mun?!

Om du kommer till mig och vill reda ut så gör det SJÄLV! OKEJ? KARAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0