Fuck u

En tjej i min klass är skit lack på mig för att jag tycker att hennes ex som hon va tsm med för mer en 1 år sen och hon vill ta alla mina kompisar från mig... Fattar inte becka till dig

Vrf är du så jävla sur för att jag tycker att han är snygg? Jag får väl fan tycka det om jag vill visst? Du behöver inte ta alla mina kompisar från mig  och du behöver inte sluta prata med mig! Fan du beter dig som en jävla barn unge det är fan pinsamt ju! Skärp dig och red ut det med mig istället för att lacka PÅ MIG? Vad fan har jag gjort sakt att ditt ex är snygg? Okej förlåt för att jag är en mäniska som du?"?"? Du har väll tyckt att någon killa är snygg visst? och dom har väll hafft en tjej dom med bara för det lackar inte deras tjejer på dig!

Har jag fel eller? sötisar eller har jag rätt att tycka att han är snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0