Dagen

Shasha älsklingar!

Idag vaknade jag vid 10 och bellen och emma vid 7? Typ... Sen åt vi frure och sen tagga vi till globen. Vi gick runt ett varv och sen åk vi på dinken mums. Sen tagga emma hem och jag och bellen gick ett till varv sen tröttnade vi på att vara där så gick till mammas restrang och skulle hämta svamp men tydligen hade mamma ringt till resurangen och askt att jag skulle stanna kvar så jag gjorde det, Så mamma kom och mötte upp mig i globen och vi gick runt och köpte beby kläder till min syster, Själv fick man inte med sig nåt hem men fick 5 spään av mamma för att köpa en koffta hihihi, Nu måste jag fixa mig för klockan 7 är det möte puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0