8:an

Shasha snyggingar! Hur är det?

Idag började skolan ju... Tråk! 8:an betyg och allt skit pallar verkligen inte. Denna vecka ska vi bra ''leka'' Kul -.- Ajaj vi har fåt 3 st nya typ nice tycker jag hihi. Idag efter skolan kom jag hem innan 11 och sen ringde mamma mig och så att jag skulle till globen och äta Lunch med dom (mamma pappa och samatha) Så ja åkte dit, Åt och kolla på lite saker fick hem lite saker hoho busigt att man shoppar vare dag. Och nu sitter jag hemma och typ gör inget skulle träna idag men jag har jätte ont i mina lår + Skavsår inte kul! Nu ska jag tagga och dricka vatten och sen blir det TV poss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅTTAN KOMMER SUGA KUK!!! OCH JAAA JAG SKRIVER BARA MED STOOOORA BOKSTÄVER

2010-08-18 @ 18:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0