Sha

Shasha sötisar!

Idag va det match mot aspuden vi vann med 4-1 yey . Det va en skit jobbig tjej som drog i mitt hår och jag bah men vad fan håller du på med hon bah nej det va inte med minning lalallalalalalalallala fuck u! och sen när jag skulle skuta ut bollen ''råkade'' jag skuta på hennes rygg hahahhahahahhahah YES fan vad glad jag blev och hon fick gult kort bara för att hon gick skit långsamt och var helt störd mot mig. HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA. Sen senare så kom hon till måler och skulle hålla på dribla och grejer då putta jag ute henne nice eller hur? ahahahahah men men efter matchen duchade jag och sen sov jaf hehehehhehe aja nu ska jag typ leka med min syster eller nåt puss!

Kommentarer
Postat av: nippan såklart!

HAHA, ja bra KIP! Skönaste!!

2010-10-03 @ 21:33:23
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0