No rak mä

แม่ครับผมรักคุณมากที่สุดของทั้งหมด คุณต้องใช้เวลานั้นคุณไม่ทราบจำนวนวันที่ฉันนั่งร้องไห้เพราะฉันเสียใจที่ฉันได้รับโหดร้ายกับคุณ แต่ แม่ครับถ้าผมมีคุณมีไม่สามารถที่จะมีชีวิตอยู่คุณไม่เหมือนมารดาอื่น ๆ อยู่ในค่าที่คุณจะได้มากขึ้นที่ old.I ปีคือสิ่งที่ 14Åring ยากที่คิดเฉพาะของตัวเองและบอกว่าไม่มี meddans มากกว่าแม่ของเธอพยายาม ให้ ความสุขเธอมีความสุขที่จะทำดีที่สุดสำหรับเธอที่ต้องทำเพื่อให้เธอได้รับ ทุกอย่างที่เธอต้องการ แต่ลูกสาวไม่ทำอะไรเลยเพื่อกลับไปยังแม่ของเธอเป็นเพียงที่น่ารำคาญกับแม่ ของเธอ แม่ผมรักคุณมากที่สุดของทั้งหมด ตอนนี้ทุกอย่างจะถูกบันทึก, ฉันอยากจะหนีออกจากบ้าน แต่คุณถือฉันในลิฟท์และบอกว่าเธอรักฉันและสิ่งที่คุณจะทำอย่างไรถ้าไม่มีคุณ ขอขอบคุณคุณแม่จะขอขอบคุณ! แม่ของฉันเคย เธอคือทุกอย่างกับผม, ขอโทษนะที่ว่าฉันน่ารำคาญ ฉันจะทำให้ดีที่สุดของเราสามคุณฉันและ Samatha

Mamma, Jag älskar dig mest av allt. Du måste fatta det, Du vet inte hur  många dagar jag sitter och gråter för att jag ångrar att jag har varit dum mot dig. Men mamma om jag inte hade dig hade inte jag kunnat leva, Du är inte som alla andra mammor i värden, du är mycket mer en vad dom är.Jag är en jobbig 14Åring som bara tänker på säg själv och inget mer meddans hennes mamma försöker få henne glad,lycklig göra det bästa för henne göra så att hon får allt hon vill men dottern gör inget till backa till mamman hon är bara jobbig mot hennes mamma. Mamma jag älskar dig mest av allt. Just nu är allt knas jag ville rymma hem ifrån men du höll fast mig vid hissen och säger att du älskar mig och vad du skulle göra utan dig. Tack för att du finns mamma tack! Min ända mamma. Du betyder allt för mig, förlåt för att jag är jobbig. Jag ska göra det bästa för oss 3 du jag och samatha.


Kommentarer
Postat av: jennifer

omg känner precis likadant för min mamma! jag brukar också böla när jag vart taskig och sånt.. <33

2010-10-03 @ 09:10:09
URL: http://alltidhungriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0